Keskustelupalsta
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Punaparran väärät väitteet

Siirry alas

Punaparran väärät väitteet Empty Punaparran väärät väitteet

Viesti  Cultor Su Joulu 17 2017, 07:09

Vuodentakaisen selkäänpuukotuksen jälkeen ei ole kiinnostanut masinistipalstalle kirjottaa, mutta nimimerkki Punaparran perättömät väitteet täytyy oikaista.
Punaparta kirjoitti:Eipä tarvinnu mun pistää tikkua ristiin, ihan itte ylitit valtuutesi  
Ylläpitäjän valtuuksia en ole edes voinut ylittää, valtuudet olivat ne, jotka palstamoottori antoi. Mitään ohjeistusta valtuuksien käyttämiseen en koskaan Masinistit ry:n hallitukselta tai sen edustajalta saanut, joten väite valtuuksien ylityksestä on täysin perätön.
Punaparta kirjoitti:oletkin ainoa, jonka oikeudet poistettiin kerhon taholta ja kiireellä, ennenkun aiheutit enempää vahinkoa mielivaltaisuuksillasi.
Kyllä tosiasiallinen päätös lienee ollut sohvin omin päin tekemä, muodollisesti tietysti hallituksen.

Mielivaltaisuudella kenties tarkoitat Punaparran poistamista ylläpitäjistä. Poistolla oli hallituksen edustajan hyväksyminen, suora lainaus sohvin viestistä 28.11.2016:

"Asia selvä. Poistetaan punaparta ja manelius. Jäähän teitä vielä kolme hyvää yp.tä :-).  Vien asian eteenpäin :-) "

Väitteitä useammista nimimerkeistä samalla henkilöllä minulla ei ole tarvetta kommentoida sen kummemmin. Sivusta seurattuna näyttää ylläpidon ynnä Punaparran itse kehittämältä ongelmalta, mallia kärpäsestä härkänen. Ratkaisu näyttää sen mukaiselta, ammutaan tykillä kärpästä :- )

Kun masinistipalstalta on viime aikoina poistettu viestejä varsin kevyin perustein, laitan tämän myös toiselle palstalle täkäläisen ylläpidon ulottumattomiin. https://masi.palstani.com/

Cultor

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 14.12.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa